Godnatt från Ystad!

Gud vad jag är trött...
Så vad har hänt sedan sist?
Jo, jag har lyssnat sönder typ alla mello låtar från 59 till 09...
Eller okej, jag har inte hunnit lyssna på alla låtarna.
Vi började med att köra till Center syd.
Där gick vi in på Stadium och efter lite väntan fick vi hjälp av en kille.
Killen som hjälpte mig var sjukt söt och snäll!
Ja, hjälp vad trevligt vi hade det...
Han tog fram massor av par och tyckte det var sjukt kul att jag skulle åka.
Vilket jag också tycker!
Han letade också upp bindningar som var lite billigare än dom jag annars skulle fått.
Dessutom fick jag en väska till skidorna, samt snoddar!
Tjoho, TACK MAMMA!!!
Vi åkte därifrån strax innan 2 och körde ner till Rosengård där vi skulle spela.
Eftersom jag är så sjukt slö så får ni faktsikt ta och läsa om matchen på innebandybloggen.
Jag är så tacksam över att få spela med dessa tjejerna!
Ja, vad mer ska jag säga...
Jag är så trött att jag knappt vet vad.
Jo, juste!
När mamma och jag just hade kört ut ur Malmö så kom jag på att mamma aldrig köpte resväskorna som skulle köpas. Så vi får åka till ÖoB imorgon och köpa istället.
Jag funderar fortfarande på hur jag ska få med 4 väskor + 1 par skidor.
Jaja, det ska nog gå bra!

Nu ska jag se klart filmen och sedan soooova!
//Emma


Kommentarer
Postat av: A-K

HAHAHAHAHAHHAAHA Alltså emma, de skulle jag verkligen vilja se! Du måste fota! ;P

2009-02-08 @ 22:10:01
URL: http://annakarinlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0