Godmorgon världen!

Klockan är 08.22 på min dator som går några mintuer för fort...
Sov en stund i korridoren förut innan Gary kom och öppnade till oss.
Alla bloggar är kollade och nu väntar man bara på att repen ska börja och Tobbe ska börja blogga om denna dagen... För är det något man ser framemot i dessa tiderna så är det just Tobbes bloggar. Så älskade!

Om bara några  veckor är det dags för mig att se en deltävling.
Närmare bestämt Leksands.
Kommer att bli väldigt trevligt måste jag säga!

Läste förresten att Mikael Rickfors hade blivit körd till sjukhus i Kenya.
Jag hade ju nästan sett fram emot att få se honom.

Jaja, nu har vi lektion här.
Godnatt!
Oj, jag menade ju nu kör vi!
//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0