Godmorgon... Tror jag?

Ja, shit, jag är redan vaken!
Har faktiskt redan hunnit ut en sväng på stan för att köpa hårfärg till mormor.
Dessutom har jag hunnit färga henne...
Med negativt resultat.
Hennes hår blev rött... Hoppsan säger jag, men det var mamma som valde färg!
Fick just rapport om att Micke och A-K har gått upp och ska äta frukost.
Så då ska jag snart få trevligt sällskap igen.
Igår var  vi ju ut till Vellingby och fick se på både Nina och Pudlarna.
Älskar Poodles akutsitska gig, det blir så grymt på något sätt.
Det vi var där för var så klart Annamia, som verkligen är en tjej man vill lära känna!
Trevligt hade vi det i alla fall.
Där var schlager tävling som de så klart skulle ha med mig i.
Men tjena, det var apa svårt!
Tror dock att det går bättre nästa gång då man vet lite mer om hur det går till.
Dessutom kan jag ju förbereda mig med att ta medicinen.
Kan ju vara en fördel faktiskt!

Nu ska jag ta och stoppa i mig lite mer mat.
Så, tjing tjong på er!
//Emma

Kommentarer
Postat av: E-M & Simon

Hej Emma! Hur är det med dig? Vi mår toppen! Vi hade en super bra kryssning med Cc!!! Vad händer hos dig då? Du skall inte till Sala och titta på Linda på lördag? Sköt om dig !!! Kram E-M & Simon

2009-03-04 @ 12:38:09
Postat av: Meliha

väldigt fin blogg du har :)

Kram

2009-03-12 @ 21:05:53
URL: http://melihasuhonjic.blogg.se/
Postat av: Klara

Kul blogg! Det märks att du gillar att blogga!

2011-07-12 @ 21:43:27
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0