Godkväll!

Oj, dålig uppdattering det har varit här.
Men nu är jag i alla fall på plats!
Hemma i min säng hos mormor.
Dagen har varit full av aktiviteter och jag har värsta ont i fötterna nu.

Började tidigt med att jag inte kunde sova så länge.
Tråkigt när jag hade sett fram emot en lång sovmorgon.

Tog mig ut på stan och började att leta efter skidkläderna.
Varje sportaffär inne i stan kollades och då menar jag verkligen VARJE!
Utan resultat...
Så jag bestämde mig för att åka ut till Forum.
Och när jag ändå var på väg dit så kom jag på den smarta idén att jag ju kunde träffa Micke också.
Väl inne på forum började jag att kolla Intersport, som inte hade något.
Så jag gick vidare till Stadium i hopp om att dom skulle ha något.
Och där hängde dom... Under skylten REA.
Mina nya Craft byxor!
Tjoho, 250 spänn och sedan var älsklingarna mina.
Nu är det då bara jacka kvar.

Träffade i alla fall Micke och vi gick runt en massa.
Var inne på Media markt och spelade spel...
Snackade en massa och det var bara trevligt!
Var så länge sedan... Saknar verkligen höstlovet 2007!
I alla fall, vi tog oss in till stan efter ett tag och åkte till centralen.
Eller ja, till T-centralen, för vi gick upp till sergelstorg.
I de krokarna betade vi av Buterics och lite annat smått och gott.
Där fanns massor av roligt som vanligt och en jäkla massa rosa!
När vi sedan skiljdesåt på tunnelbanan vid östermalmstorg så gick jag till t-jarlen.
Där köpte jag vindruvor och lite dryck till ikväll.
Fortsatte upp till Sandys och köpte varm choklad för 15kr...
Känns som att jag kommer dricka ganska många sådana under min tid här!
Sen var det bara att med ömma fötter gå hem.
Inte för att det är så långt, men ändå...

Berättar mer om gårdagen senare.
Måste ner till 7eleven och köpa lite till mormor.
Kram på er alla!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej!



Hoppas att du mår bra!!!Snart kommer vi och enligt Silja som jag ringde idag, är Linda på "G"!!!!Skall bli så trevligt!!!! Ses snart! KRAM E-M & Simon

2009-02-14 @ 13:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0