God morgon alla människor!

Nu är jag faktiskt vaken redan!
Normalt ligger jag fortfarande och snoozar vid den här tiden.
Men idag var jag tvungen att ta mig upp så att jag kunde fixa klart allt.
Nu är ALLT nerpakat och står i hallen och väntar.
Där är, 3st resväskor med hjul, 1 bag, 1 kabinväska (även om jag inte ska flyga), 1 skidväska med skidorna och så kommer där bli en handväska och min datorväska.
Känns som att jag har en del med mig alltså!

La ut bilder på det på Bilddagboken, så ni får gå in där och kolla.
(Bilderna ligger under den 11/2)

Nu ska jag snart iväg till skolan!

Tjing tjong...
//Emma

Kommentarer
Postat av: E-M

Kommentaren syns inte tror jag! Jag skrev till dig igår!

2009-02-12 @ 06:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0