Glitter!

Nu glittrar vardagen med Melodifestivalen överaltl!
Till och med lilla Ystad har blivit invarderat...
Busshållplatserna har reklam från Extra, pelarna runt om har Telia reklam.
Ja, det är väl så det är typ.
Tyvärr är jag ju inte hemma över Mello i Malmö (som man kanske kunde tro)
Utan den skall jag se tillsammans med Micke, A-K och någon mer (vet inte vilka än) på tv.
Det kommer bli grymt!
Men först av allt ska det bli Göteborg på tv hemma.
Visserligen är det några dagar kvar till dess.
Men det är så mycket förberedelser och annat roligt man följer undertiden.
Liksom Tobbes schlagerblogg uppdateras var och varannan minut för att läsa.
Ju mer det kommer igång ju roligare blir det att läsa.
I Ipoden så går det endast schlagers och datorns utrymme är nästan fyllt av älskade låtar från tidigare festivaler. Det är ju så kul att lyssna på de gamla låtarna.
Liksom vem kommer inte ihåg de där låtarna  som man sjöng jämt och ständigt.
Typ Martin Svenssons (Du är  så) Yeah Yeah Wow Wow...
Den ger mig så många fantastiska minnen så jag nästan börjar gråta.
Åh, den bästa tiden är nu IGÅNG!

Funderar på om jag ska byta till rosa text, men vet inte riktigt.
Jag har så svårt att läsa rosa text.

Nu är det snart mat!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0