Förstår inte vad jag gör?!

Sitter här och packar, pluggar och öhm gud vet vad!
Om 2 dagar åker jag iväg och ska vara borta i 6 veckor.
Att packa för 6 veckor är inte lät tmå jag säga...
Idag har det inhandlats 3st resväskor som nu ska fyllas.
En är till Jackor och skor, en är till kläder och en är till allt annat som ska med.
Man får ju dessutom räkna med att det kommer att bli en massa extra saker med hem.
Jag har ju faktiskt typ 2st resväskor med kläder där uppe också!
Som jag nu måste ha med hem...
Jag kommer se galet kul ut när jag kommer till centralen på Torsdag kväll!

Men det är ju ändå en dag kvar.
Den innehåller ett prov och en redovisning.
Eller egentligen 2 redovisningar. Men den ena kommer inte att gå att genomföra.
Men men, vad hade vi till imorgon? Sa han det?
FRONTER NÄSTA!

Okej, jag har gjort världens bästa packnings lista...
Det står i princip "TÖM RUMMET PÅ ALLA KLÄDER!"
Så det är väl vad jag ska göra nu. Fotar packningen imorgon...
Nu ska jag fortsätta...
Kram och adjöss!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0