För nu är det MELODIFESTIVAL!

Yes, äntligen...
Väntan är över!
Den är här nu.
Den bästa tiden på året.
En tid av gläjde, sång och lördagar som spenderas framför tvn med endast en telefon.
Även om jag i år har lovat att inte rösta, så mycket...
Efter att ha köpt schlager bibeln så kändes det som fulländat, kalaset är igång!
När jag kom hem så satt syster min och kollade på mello dvdn från 03.
Vilket gav mig mer Melodifestivals feeling!
Vi fortsatte med att titta på dvdn från 04.
Om trenden fortsätter ser jag snart på 05 också.

Måste säga att de 4 första dvderna är de bästa!
2007 och 2008 har liksom lite tappat sin charm.
Speciellt 2008 då det inte är något roligt med där.
Eller ja, de bitarna då Bengtzing är med är roliga.
Men övriga är ganska tråkiga tyvärr!

Förresten, har köpt en glittereyeliner idag... Det och en turkos glitter ögonskugga.
Det är inte långt kvar snart!

Ska kolla vidare här på mello... Så tjo så länge!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Annika

Glitter glitter glitter!!!! :D:D:D:D

2009-02-03 @ 22:33:17
URL: http://sannafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0