Engelska? Jag vet inte...

Just nu sitter jag på Engelska lektion.
Men jag vet inte om det är så mycket engelska som görs.
Ni förstår att jag har just skapat en blogg åt vårat innebandy lag.
Där kommer jag skriva om innebandyn och lite sånt.
Det blir säkert lite saker som liknar här. Men schlager och sånt hålls här.
Jaja, nu ska vi se...
Vi håller på att skriva om någon tror jag.
Jag vet inte riktigt. Det finns ju så viktigare saker.
Som tex. 1 minut av de första 8 låtarna är släppta.
Så här tycker jag...

Nina: Intressant, kommer nog rocka loss ordentligt imorgon kväll!

Jonathan: Ehm, det känns lite för mycket Jimmy Jansson pop.

Shirley: En fin ballad. Mysig! Jag tror att detta kommer bli den nya För att du finns!

Scotts: Jag tror på oss, ehm, jag vet inte riktigt. Linda hade gjort den bättre! (partisk?)

Emilia: Detta är en riktigt intressant låt. Den växer i mina öron!

Alcazar: Detta är power! Tjoho, man vill bara upp och hoppa!

Caroline: Låter lite som vanligt när det är Caroline.

Marie: Jag hade förväntat mig mer. Men den kan nog gå hem när man hör hela!

Så, det är väl allt för nu!
Nu fortsätter "engelskan" typ.
//Emma

Btw, länk till damlagsbloggen är HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0