Bortskämd?

Jag vet inte alltså...
Just nu ligger jag i min säng och gnäller för att mamma inte gör mat.
Shit, vad är jag egentligen? 3år?
Måste bli skärpning här!
Men det är faktiskt ganska synd om mig...
Jag har så ont så jag tror att jag kommer att dö.
Eller nästan i alla fall!

För nu ska vi se, 3 timmar sedan lovade mamma att hon skulle massera mig om 10 minuter.
Jag tröttnade och gick upp till min säng.
Känner mig ganska bortskämd när jag bara kan ligga här och inte göra något alls.
Men men, man måste få ha sådana dagar också.
Passa på medan man kan liksom!

Jag har ännu inte hämtat mig från gårdagens match och dagens träning.
Jag tror att det blev lite för mycket för mig ärligt talat!

Nu till lite glädjande saker... Min tid i Stockholm är nu noga planerad.
Jag åker upp den 12/2 (tänk vad med saker jag måste ha med mig!).
Den 14/2 åker jag ev. på kryssning med super E-M och Simon (om det finns plats på båten än, E-M vet inte om du sätt kommentaren, men mina siffror är 900829 i alla fall).
Sedan är det några dagar i Stockholm som jag inte riktigt vet vad jag ska göra på än.
Men det brukar alltid lösa sig med tiden.
Den 17/2 åker jag norrut till världens bästa A-K47a.
21/2 åker vi till Oxberg och kör Tjejvasan, 3 mil, till Mora... och därifrån åker vi direkt till Leksand för Melodifestivalen (Ja, det är okej att kalla oss galna!).
Sen tillbaka till A-K och vet inte när jag åker ner till Stockholm igen riktigt.
Den 28/2 (min namnsdag) kommer det att bli Rock'n roll tävling i Stockholm där Jennie och Robert tävlar (DANZANOVA) så jag och Micke ska dit, ev. någon mer?.
På kvällen där ska vi se på Melodifestivalen hos någon.
Sen är inget planerat mer vad jag vet nu...
Har ett litet problem dock, den 1/3 så ska jag egentligen te emot ett pris i Brantevik.
Men eftersom jag är i Stockholm så behöver jag ha någon som kan ta emot det åt mig.
Intresserad? Hör av dig till mig...

I alla fall... Veckan innan Melodifestival finalen så kommer jag att bo i Globen city...
Så vill ni ha tag i mig då så är det bara att ringa eller kolla där.

Funderar på om det finns något mer intressant att berätta...
Tror inte att det gör det.
Så tack och hej leverpastej!
//Emma

Ps. Kan någon göra mat och fixa choklad till mig?

Kommentarer
Postat av: E-M

Hej!

Kollade inte förrän nu! Försöker fixa det i morgon! Hör av mig så fort jag vet!! Sköt om dig !!! Kram E-M & Simon

2009-02-01 @ 23:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0