Träningsvärk och Match nerver!

Träningsvärk efter gårdagens springtur är vad jag har...
Men det är skönt med tränignsvärk ibland, liksom, man kan inte göra något mer än att ligga i soffan och ta det lugnt. Vilket är precis vad jag behöver.
Problemet är bara att jag nu istället tänker på att det faktiskt bara är en vecka kvar till våran serie preimär. Det är nerver som står upp i halsen och jag blir nervös och illamående av bara tanken!
Herrarna hade ju då premiär igår mot favorittippade Gårdarike, den matchen slutade 7-7, så jag missade ju inte så jättemycket när jag stack i början av 3e.

Vad som hänt än idag är inte mycket... Jag har varit iväg och handlat och så har jag legat här vid datorn. Ska plugga lite och rita några gudar hade jag tänkt mig. Det är bara ett litet problem, jag har inte filmen herkules. Så jag måste se allt på youtube.
Men jag har lyckats förr, och jag ska lyckas igen!

Förresten, ett stort problem har kommit upp. På lördag är det ju som sagt seriepremiär och någonstans i skåne ska Bengtzing uppträda... Så det blir pressat schema den dagen!

Nu ska jag göra annat!

Smilling in love
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0