Träning på Lunchen

Ja, har ni tänkt på det? Man kan ju faktiskt få lite snål träning på lunchen.
T.ex. Vi har ingen matsal i skolan så vi äter på olika restauranger. Alla försöker hinna med bussen då det är drygt 2 km att gå till restaurangerna.
Imorse tog jag dock cykeln från mamma där jag sov.
Detta innebar att jag lätt kunde ta cykeln på lunchen.
Med andra ord så satt jag Mari på pakethållaren och jag trampade. Vi kom fram 30min tidager än vad vi brukar och det var ingen kö. Så vi hann båda äta upp innan alla kom dessutom hann vi tillbaka till skolan innan alla andra.
Det var väldigt skönt att kunna ta det lugnt.

Ja änsålänge idag har vi inte gjort ett skit. Vi hade prov på bokstavensanatomi. Ni vill inte veta! Ingen i klassen fick G. Så det blir omprov på det nästa vecka. Dessutom fick vi veta att vi nästa vecka börjar 9.55 vilket innebär att jag sover hos mamma och inte går upp förens 9! Sjukt skön sovmorgon, antingen får mamma köra ner mig och Mari eller så tar vi cykeln.
Ja det kommer att bli fett!

Nu ska vi ha Multimedia snart. Det kan vi ju säga att jag inte längtar efter!
Men efter nästa vecka så kommer Jenny tillbaka så då får vi tillbaka våran roliga lektion tillbaka! Men men, 2 veckor kommer vi väl klara...

Ja, detta får räcka för nu!

Smiling in love
Emma

Kommentarer
Postat av: Mari

VI SKA TA CYKELN!:-D

2008-09-11 @ 12:10:00
URL: http://smurfmurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0