Svenska B!

Japp, det är en kurs som de flesta tycker är jättetråkig.
Men vet ni? Jag tycker den är fruktansvärt intressant!
Speciellt den Grekiska litteraturhistorian. Shit asså, så mycket som gjordes då som har gjort oss till dom vi är idag. Det är ju fantastiskt!
Jaja, jag är lite knäpp som ni alla redan vet!
Fick veta idag att det är Äppelmarknaden i Kivik i helgen. Vilket är typ samma sak som mycket äpplen många kort och en hejdrundrande fest!
Eftersom mamma känner Emma som gör tavlan har jag blivit lovad bilder på Emma och tavlan. Det ska bli fett najs! Får se om jag orkar åka med mamma bara.
Nu i eftermiddags så hjälpte Mari mig lite med analysen av mina bilder till Blommor och Natur. Som nu har kommit in och är analyserade så mycket som jag kunde!
Hoppas på det jag fick veta från Gyllenesnittet...
Nu är det bara porträtt bilderna som ska tas... Hoppas att Lina ska till skolan imorgon så jag kan låna henne lite för porträtts bilder. Eftersom jag inte träffat henne på några dagar så kan det vara kul att säga hej till henne också.

Nu ska jag plugga lite till matte provet och till svenska provet.
Förresten, fotade ju mina fina antekningar inför provet nästa vecka.
Slänger med de bilderna här nere...

Pussar från mig så länge!
// Emma

Ps. Hittade ett personlighets test som Marre gjort. Jag gjorde det också och här är mitt svar... http://se.41q.com/index.41q?a=1


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0