Svar på Första 3 frågorna!

Fråga 1. När började jag att spela innebandy? Svar: När jag var 9år. I laget Älvsjö AIK
Fråga 2. När (exakt vilket ögonblick) fick jag upp ögonen för Linda Bengtzing? Svar: I mello 05, exakt det ögonblicket då jag hörde låten första gången.
Fråga 3. Vilken kroppsdel har jag ett ständigt problem med? Svar: Vänster knä efter att jag åkte in i ett träd med en pulka då jag var 10 år.


Hey yo suckers! Kunde ni inte frågorna?
Nu är ju detta inte riktat till alla... Bara till de som tror att de vet allt om mig och hur jag fungerar. Men hey gå och stoppa upp er någonstans där solen ALDRIG skiner!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hihi ^^

Jag vet inte allt om dig, men vad jag vet är att jag älskar dig!

Och det kommer jag alltid att göra! <3

2008-09-07 @ 12:45:15
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Emma

Du är bättre än bra! <3

2008-09-07 @ 12:47:50
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0