Skola/Träning?

Riktigt härlig skoldag idag!
Eller ja, första 3 timmarna har jag inte någon åsikt om.
Låter helt enkelt den lektionen vara osagd!
Efter lunchen så blev det så blev det roligare!
Körde hårt med it-media 1orna.
Sjukt roligt att ge frånvaro till folk om man säger så!
Fick även en mindre utbrott på, liksom, Hur svårt kan det va att ha en boll liggandes vid fötterna? Så jävla svårt är det faktiskt inte! Hade nämligen tagit av mig hjälmen och fick ett slagskott som var jäkligt nära mitt ansikte. Så blev lite smått förbannad.
Efter träningen så fick jag foto provet och sedan drog jag hem.

Nu är det dags för plugg och sedan ska jag ta en lång dusch.
Ikväll blir det tv och plugg, som vanligt typ.

Smiling in love
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0