Ny dag, nya lektioner...

Idag är det då torsdag, vilket innebär att det är först Medieproduktion och sedan estetiskverksamhet. Om man skulle gå efter schemat. Men det gör vi inte idag, för idag är det skol IF möte och sedan är det skoljoggen.
Där ska man springa/gå 1mil. Men tror ni att jag får vara med? NEJ, för där är inte någon lärare som kan springa med mig i år.
Så jag kommer att få ta tid och föra statestik över det.
15.15 är det dags för läkarbesök, det var över ett halvår sedan jag var på ystad sjukhus senast. Tror jag i alla fall. Men, men, när man har lärt sig leva med sin Epilepsi så går allt mycket bättre. Man vet vad man ska undvika och man vet vad man kan göra.
Jag har lärt mig nu, men det är det inte någon som tror på här i skolan.

Nu börjar våran lektion dock!

Smiling in love
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0