Man ska inte...

Uttala sig om saker man inte vet något om!

Jag har en sjukdom, Epilepsi heter den.
Bara för att jag har den betyder inte det att jag är sjuk!
Jag har inte haft diagnosen länge, men jag har den och jag lever med den.
Mer än så är det inte. Jag håller fortfarande på och lär mig mina begränsningar. Eftersom jag inte har haft sjukdomen så länge så måste jag testa gränserna för att lära mig.
Detta tycker många är dumt, det har jag förstått. Men det är inget jag kan göra något åt! Om t.ex. mina lärare hade fått bestämma så hade jag bott på sjukhuset i ett madrasserat rum.
Men varför ska jag inte kunna få leva ett normalt liv? Varför ska alla andra få göra vad fan dom vill men jag ska inte få göra det, bara för att jag SKULLE kunna få ett epileptiskt anfall...
Jag kommer inte att sluta leva bara för att jag får en sjkdom. Varför skulle jag liksom? Jag har inget handikap, jag är inte hindrad av den diagnosen jag har.
Det är en del av mig bara!

Bara så att alla vet!

Kramar & Kärlek
Emma

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Hej Emma!!!



Det är bra stå på dig!!! Men var även rädd om dig!!! Kram E-M och Simon

2008-09-04 @ 13:03:35
URL: http://evamaries.blogg.se/
Postat av: Jennie

Wie! GO EMMA! :D

Jag älskar diiig!

Och förresten, du kan inte säga att du lever ett vanligt liv vännen x) :D<3

12-15... Karlsholme = Inte allt för mkt lampor ;P <3

2008-09-04 @ 21:35:23
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0