Ledsen och Besviken!

Är det något jag kan hjälpa?
Jag vet inte om jag vill fortsätta efter det här, det var snällt att du berättade.
Det känns falskt om jag ska gå tillbaka nu!
Det gör det samma om ni "bara vill mig väl" eller "är rädda om mig" jag vill inte ha det så! Jag kan faktiskt ta hand om mig och min kropp själv.
Om det är så att ni inte vill ha en med epilepsi i laget så snälla säg det till mig!
Jag har inga problem med att ta det!

Så nu har jag faktiskt tänkt här och efter att jag hela bussresan satt och grät så kom jag på en sak. Jag ska här ha en tävling om vem som känner mig och min kropp bäst.
Vinsten blir öh... Det kommer vi på sen, vi kan säga en autograf av mig...

3 frågor om dagen kommer det att komma. Så svara i kommentarer :D

Fråga 1. När började jag att spela innebandy?
Fråga 2. När (exakt vilket ögonblick) fick jag upp ögonen för Linda Bengtzing?
Fråga 3. Vilken kroppsdel har jag ett ständigt problem med?

Så, har ni alla rätt så grattis!

// Emma

Kommentarer
Postat av: Annika

meen gaa dt här va ju svårt!



jaja ja får klara mej utan autograf, lr ja kanske kan få en ändå :)



Ta hand om dej! <333

2008-09-05 @ 21:54:32
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Annika

men gaa dt här va svårt ju!



ja får klara mej utan autograf, men ja kanske kan få en ändå! :D



Ta hand om dej! <333

2008-09-05 @ 21:56:58
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Emma

Annika, ja men alla vet ju mer om mig än vad jag vet själv :D :D :D Och jag kan svaren ju :D

2008-09-05 @ 22:00:25
URL: http://stalismalis.blogg.se/
Postat av: Mari

Jag kan inte heller ärligt säjja att jag kan svaren på frågorna, men det tycker jag e helt klart ointressant. Det intressanta för mej e att Du e Du å jag älskar dej för den du e.!<3<3<3

2008-09-06 @ 09:07:36
URL: http://smurfmurf.blogg.se/
Postat av: Lina

Du får inte ta så svåra frågor xD



1. I stockholm nån gång? x)

2. jaduu xD det vet ja inte x) vare inte i mello 2005?

3. Huvet det vet ju alla (Bengtzing you know xD)



2008-09-06 @ 13:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0