Läges rapport, Anhalt Skövde!

Ja, just nu sitter Lina och jag i Skövde och väntar på bussen till Mariestad.
Det är lite drygt men wtf, bussen går ju om inte allt för lång tid (11.35).
Jaha, vad har hänt hittils idag då?
Jo, jag kunde inte sova utan vaknade typ hela tiden. Väldigt jobbigt för lilla mig som älskar att sova! Joel kom hem vid 1-2 tiden i natt efter att ha varit på efterfest efter ett introduktionsmöte.
Så när jag vaknade vid 3 så låg han på sängen med kläder och allt på sig.
Då var det bara att släcka och lägga över honom täcket.
Sedan vaknade jag varje timme tills Linas klocka ringde. Om vi säger så här, den ungen är dryg på att gå upp! Man får knapt liv i henne. När hon väl kom upp fick hono snabba in i duschen och sedan så var det bara att snabba i sig frukost, m.m.
När vi skulle dra erbjöd sig Joel att följa oss till tåget vilket var väldigt snällt.
Så slapp jag släpa den tunga väskan hela vägen till stationen.
När tåget kom så var det bara att hoppa på och sätta sig tillrätta.
Vi såg på film och snackade med människor på msn... Mer än så har vi inte gjort.
Eller ja, vi bytte ju tåg i Göteborg, men det var inte mycket att hänga i flaggstången om man säger så... Nu ska vi dra vidare strax.

Ha't Bra't, ses SNART! <3
// Emma

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie & Simon

Hej Emma ! Kul att träffa dig!! Skönt att höra att du mår bra!!! Vi var jättenöjda med gårdagen!!! Vi träffade nämligen Peter på väg till bilen och Simon lämnade över sin present!!!Han var jätte trevlig!!! Sköt nu om dig!!! Kram från oss!!!

2008-09-14 @ 14:50:22
URL: http://evamaries.blogg.se/
Postat av: Sara

Haaaallååå!? Skövde central är ju såå mysig! Eller inte! hahaha! Har ju varit där några gånger eftersom Bonnie bor där!

Saknar dig! <3

2008-09-15 @ 10:11:42
URL: http://egogiirl.webblogg.se/
Postat av: Emma

ASG Ja, juste! Skövde station är verkligen myyysig ;D hö hö hö.. NOT! ;P <3 Saknar dig med! <3

2008-09-24 @ 20:41:57
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0