Filminspelning med Zlatan...

Nu sitter man här i skolan och har filminspelning, jäkligt kul har vi det!
Man tänder alltid till lite när det blir inspelning.
Det har blivit mycket bollkastande och mycket omtagningar.
Vi vill inte prata så mycket så vi har kört med Who's da man med Elias feat. Frans. under filmen. Vissa gillar ju Zlatan mer än andra här!
Anna lärde mig en ny verision av den vackra låten, den går så här "Ingen missar målet som han, Zlatan jag säger Zlatan, vem är det som skämmer ut sitt land, Zlatan jag säger Zlatan, I hate you, you ugly bitch, Zlatan Ibrahimovic."
Visst är den bra?




Hemma, ska snart åka ut till Toarp och packa en del...

Hörs ikvälll!

//Emma

Kommentarer
Postat av: SANIBO

sugen på en voodoll?

missa inte min tävling!

2008-09-29 @ 11:49:03
URL: http://ssanibo.blogg.se/
Postat av: Mari

ZLATAN is das man.!<3:D

2008-09-29 @ 12:08:40
URL: http://smurfmurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0