Färjan...

Ikväll börjar serien Färjan.
Det har blivit värsta debatten om den serien på Aftonbladet & på Expressen
Seriöst, det stod i och för sig inte att tvinspelningen skulle vara när man bokade på internet. Men det stod klart och tydligt när man gick ombord.
Om man vet om att det är tvinspelning och man inte vill vara med, så får man väl antingen låta bli att gå ut ur hytten (vilket kanske inte är så roligt) eller låta bli att bli så redlöst packad att man inte vet vad man gör.
Hur svårt kan det va?
Jag var med på 2st av kryssningarna då det spelades in och visst. Det kanske inte är det bästa jag gjort och vi kanske inte var där helt lagligt... Men vi ställde inte till med något, vi var lugna och förde inte liv.
Är man med så får man väl stå för vad man gör!
Jag tycker det ska bli kul att se!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Hej! Var det den inspelningen som var då vi åkte på "Linda" då Caracola var med??? Hur mås det annars?? Har du bokat in er på Hästhoppningen??? Vi har inte bestämt oss ännu, har inte pratat med Erika, skall göra det idag!!!! Kram E-M

2008-09-29 @ 12:54:19
URL: http://evamaries.blogg.se/
Postat av: Emma

E-M: Hej! Ja det var den inspelningen.

Jag mår bara bra. Vi har inte bokat än, då jag väntar lite tills jag vet vilka som ska med.

Kram kram Emma

2008-09-29 @ 15:12:32
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0