Det suger att inte få...

Träffa sina kusiner!
Att inte ens få höra av dom!
Det mer eller mindre allmänt känt att mina kusiner inte har det så bra. De har flyttat runt mycket, haft det trassligt m.m. Nu bor de yngsta 2 i fosterhem. Deras fosterföräldrar är helt sjuka i huvudet och vi får inte kontakta våra kusiner.
De försöker att totalt bryta all kontakt med oss i barnens släkt. Idag fick jag äntligen ett sms från den äldre av de 2 barnen. Vad jag såg så ljög han sig igenom alla frågorna.
Det är hemskt att veta att dom mår fruktansvärt dåligt där dom är och man kan inte göra något. Jag har fått veta att hon foster "mamman" håller på att skriva en bok om hur man uppfostrar barn som farit illa. Om man säger så här, MAN ANVÄNDER INTE MINA KUSINER TILL FÖRSÖKSBARN!
Inte utan att få rejält med spö!
Jag har allvarligt funderat på att skriva en uppsats om detta. Men jag vet inte riktigt. Jag vill verkligen inte att mina små kusiner ska må dåligt för något som jag gjort.
Funderar på att skriva ett brev till den där foster "mamman" och berätta att man fan inte behandlar barn hur som hällst. Jag vill inte berätta allt här, då det kan skada barnen.
Men en sak ska hon veta den där **** nu fan är det KRIG!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0