Den där Linda Bengtzing!

Ja, asså det är inte klokt hur mycket man kan börja sakna saker...
Jag ligger i soffan och kollar "gamla" klipp från Malmö och bölar till hur kul de är!
Gud vad jag saknar de där!
Men puh, det är bara 4 dagar kvar!

Jaha, vad har hänt sedan sist då?
Jo, igår så var jag med Mari.
Hängde med henne till klubben (Skurups brukshundsklubb) där Mari och Patrik tränade Yizza och Zeppo. Det var kul att se, även om det blev en aning kallt mot slutet.
Sedan så sov jag hos Mari. Om vi säger så här, vi var något trötta när vi kom hem från klubben så vi skippade att göra matten (då det ändå bara var för att vi säkert skulle kunna det) och sov istället.

Imorse gick det faktiskt ganska fort upp för mig, ja, jag hade en Dixon sängen.
Redan på tåget kände jag att jag mådde halvdant, så jag stannade bara i skolan  till första rasten och åkte sedan hem. Har sedan dess sovit några timmar. Mår nu mycket bättre!

Nu har jag påbörjat ett projekt här som nog kommer att bli toppen!
Ni får veta mer om det senare.

Nu ska jag fixa lite saker...

Ha't bra't! Ses snart! <3
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0