Dags för sängen!

Ja nu är det dags för sängen.
Under tiden jag har sett på CSI så har jag pluggat lite.
Jag kan nu allt om Standardavvikelser och olika lägesmått samt variationsbrädder m.m. Det är faktiskt inte ett dugg svårt om man bara tänker lite.
Jag kan dessutom allt om Illiaden (Sagan om Troja) och Odysséen.
Måste nog se på filmen Troja ändå (Emily, du har inte lust att komma över och se den någon dag med mig?). Dessutom är jag en hejare på de grekiska gudarna och gudinnorna!
Liksom, Hur svårt kan det va?
Nu ska jag gå och lägga mig, för jag har ingen kraft kvar i mina muskler.
Det är ganska så jobbigt att flytta!
Så, nu hoppas jag att jag ska slippa se dubbelt och istället hitta rätt till sängen.

Godnatt alla!
Kärlek
//Emma

Btw, bild från dagens inspelning...



Asså, ja, fråga mig inte hur vi lyckas...

"Jag bara undrar varför ni satte Idrotts innan det ni verkligen är?"

Vem som sa det låter vi vara osagt, men vi gillar dig ändå!

Kommentarer
Postat av: Mari

Vi e tvättäkta idioter, med elr utan "idrotts" framför.!:D

2008-10-01 @ 17:25:38
URL: http://smurfmurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0