Dags att skriva igen! (Ingen mobil!)

Ja, nu har bloggen legat nere i en vecka.
Det har varit lite skönt att bara strunta i att skriva!
Dock är det med glädje jag återkommer, för nu är batterierna laddade och rösten är tillbaka. Om vi säger så här, roligare helg har jag inte haft på länge.
Det var med tårar i ögonen som vi i måndags lämnade Jennie och Mashta!
Annika åkte ju redan i lördags och det var tråk värre!
Sedan jag kom hem har jag hunnit ligga hemma i sängen och sovit och hunnit träna. Jag var verkligen helt slut efter helgen, Bodaborg var sjukt kul! Synd bara att det närmsta mig ligger i Karlskrona!
Jag hoppas att vi kan göra om det! För det var helt fantastiskt skoj!

Nu sitter jag på Multimedia lektion. Jag är redan klar med uppgiften vi hade idag. Ska strax börja med den nya uppgiften. Den är lite svårare så jag samlar kraft först.

Så i helgen så ska jag först packa blommor och sedan ska jag iväg till Ängelholm på kvällen. Ni kan ju gissa vem som är där... Hoppas bara på att mamma och pappa kan betala åt mig!
Sedan är det träning på söndag, det kan nog bli bra detta!

Ha't bra't ses snart!
//Emma

PS. Det är INTE någon idé att ni försöker få tag i mig via mobil! SIM-kortet är nämligen avstängt. Så när jag får den nya mobilen så kommer den igång igen!




Kärlek, Vindar och Ögon som tindrar!
Mina ELJAr <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Ska du till Ekebo på lördag?!?!



För det ska jag med (:

2008-09-19 @ 14:46:26
URL: http://fliickanmaria.blogg.se/
Postat av: Annika

Glöm bara inte att fråga om paketet! x)



Hälsa,



Kram <3

2008-09-19 @ 17:23:51
URL: http://sannafreak.blogg.se/
Postat av: Emma

Maria: Jag ska antagligen dit!

Annika: Absolut inte!

2008-09-19 @ 21:25:15
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0