Biblioteks plugg...

Just nu sitter jag på bilioteket i Ystad och pluggar.
Riktigt trevligt faktiskt, eller ja, om det inte vore för gänget små ungar som tror att de är något här bredvid. Dom är fan max 12 år gamla.
Jaja, jag försöker koppla bort dom och tänka på mitt eget.
Förbereder just nu för en bild som ska ta's till mediakommunikationen.

Idag har varit en intressant dag i skolan.
Vi började med matteprov. Där satt alla och diskuterade fram svaren med varrandra. Det var verkligen ett roligt prov. Vi fick rätt på alla vi gjorde. Liksom det var lite för lätt ibland.
Jag fick damp på ett av talen där svaret var så uppenbart att det var stört! Liksom vi skulle räkna ut standardavvikelsen på talen 130, 127 och 133. Redan när man ser talen ser man ju att svaret är 3... Jaja, det var lite för enkelt för oss helt enkelt!
Sedan så hade vi lite genomgång där hälften av klassen sov.
Efter det var det dags för lunch och sedan svenska.
Där fick vi först veta lite saker och jag tog verkligen illa upp av det!
Liksom allt är inte vårat (Mari, mitt & Maddes) fel. Vi kan inte hjälpa allt här i världen! Men, men, vi får väl ta det. Om inte annat så får vi ta det senare.
Sedan var det prov igen då, anitiken denna gången.
Det gick faktiskt väldigt bra enligt mig. Jag lyckades få minst G.
Vad som hände sedan låter vi vara osagt här. Men att satsa på det betyget blir väl mitt mål nu. Kan man satsa på det?
I alla fall, det är ju tur att man har 1 lärare som förstår en.

Nu ska jag göra klart min text och sedan så är det bara till att vänta på mamma. Hoppas att hon kommer snart för jag börjar bli allvarligt hungrig.

// Emma


Kommentarer
Postat av: Mari

Ja, jag satsar på samma som dej.! Menar, man kommer långt här i världen med dubbelt IG i Engelska, vakna chockladdryck...



<3

2008-09-30 @ 19:59:34
URL: http://smurfmurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0