Back in life!

Ja, det är just vad jag är!
Skit i alla de dumma frågorna som ni såklart inte kunde svaren på!
Det var ju liksom meningen att ingen skulle kunna svara på dom.
Så, igår då. Igår var det 18 fest för Emmie.
Det var trevligt. Även om jag som vanligt inte hade den blekaste om vad de snackade om och sånt. Jag satt mest och drömde om nästa helg. När de andra kollade killar på facebook satt jag och lyssnade på kvällens bästa låt, Grannarna vaknar, det är jävligt mycket kärlek över den låten!
Ja, mer då? Jo det var innebandy träning idag. Det var faktiskt skoj!
Det var killarna som tränade oss, det kändes i hela kroppen. Jag fick spela både ute och i mål. Det var en bra blandning. Jag fick träna straffar också. Tog ut alla utom 2 i första omgången och om vi säger så här, det är inte lösa skott som kommer!
Efter träningen drog jag hem till lägenheten och här är jag nu.
Jag har sett på tv och bråkat med datorn.
Nu ska jag iväg bort till bion och lämna ett kort till pappa.
Sedan blir det hem igen för dusch m.m.

Hejsvejs!!
// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0