Ännu en Torsdag...

Ja, det är typ så det känns. Vi sitter just nu och har en intressant Mediekommunikations lektion. Det känns om jag ska vara helt ärligt, mer som om vi har lektion i Yttrandefrihet, brott och straff, m.m.
Var mediekommunikationen kommer in här vet jag inte. Men det är intressanta (läs små idiotiska) tankar som kommer fram här. Ja, alla får tycka som de vill. Men jag tycker nog att vissa ska tänka om på vissa punkter!

Hur som hällst. Imorse hade vi möte med skol if. Det tog hela förmiddagen, då vi inte var så duktiga på att hålla oss till ämnet (läs vi råkade visst flyta ut lite ibland). Vi håller på att prata om att anmäla innebandy lag till Skol VM i innebandy. Inte för att vi har en chans, men för skojs skull.
Det blev i alla fall klart att vi anmäler lag till SM. Det blir Trippelboll, Innebandy och Vollyboll. Jag, Magda och Maddi var ner till Claes och snackade lite om sponsring. Detta kommer bli fett bra!

Lite positivt idag då, 26/28 på svenska provet = VG (VG var max) Helt sjukt stolt och nöjd över det! Positivt #2: Godkänd på förra Foto uppgiften (Japp stolt som fan). Ja det var väl det viktigaste!
Vi i skol-if som har Desktopp ska få slippa göra resebrochyren och istället ska vi göra infor om Skol-IF! Fett mycket roligare än en resegrejsimojs...

Så, nu fortsätter lektionen tror jag.

Smiling in love
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0