7.5 km utan att stanna, ett rekord för mig!

Som rubriken säger så är det faktsikt så!
Jag har aldrig någonsin haft så bra kondition som jag har just nu.
Det är riktigt trevligt faktiskt att vara ute i skogen och göra av med all energi som finns. Det var dessutom lite revanch eftersom jag inte fick springa milen igår.
Efter jag springit så tog jag cykeln hem där jag bytte om och åt lite snabt innan jag åkte ner till Bollen. Där var det A-lags match (vi "damer" har premiär 4/10), seriepremiär för herrarna. Fbc Ystad-Gårdarike... Jag stack när det blev typ 6-6 har jag för mig. Lite dåligt minne här.
Sedan cyklade jag hem lagom till Singing Bee...
Och här är jag nu... Har lite trevliga samtal på msn, länge sedan det!

Snart är det massage som står på schemat, hoppas jag i alla fall, om min kära mor orkar efter dagens jobb... Men det är en senare fråga.

Nu ska jag se klart på Singing Bee (Såg Micke nyss förresten).

Näe, nu har jag inte tid att skriva här mer, tror jag...

Ha det bra alla!
//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0