Ystadsallehanda!

Ja, det är en trevlig tidning ibland!
Speciellt när dom skriver snälla saker om en.
Madi berättade snällt att det stod om oss i YAn igår.
Idag fick jag veta vad det stod också (först berättade madi, sedan kollade jag i tidningen på biblioteket idag). Blödig som man är så började jag böla när jag läste såklart.

Svettig afton
Extra plus går till Ystads
målvakt Emma Bergström
som hade en svettig afton
men klarade uppgiften förtjänstfullt.


Tack säger jag!
Då jag ofta tvivlar på min egen kapacitet så blev jag lite extra glad!
Av 57 räddade jag 33... Med andra ord tog jag mer än hälften av alla skott!

Nu ska vi strax ha prov här (tror jag).

Puss på alla er där ute!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Emily

Du är världens bästa <3

2008-10-23 @ 17:16:02
URL: http://heythereemily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0