Tillbaka till bloggningen!

Så, nu är jag tillbaka här igen!
Idag har varit en intressant dag på många sätt.
Det började med att jag sov till 10, kände då att det var totalt onödigt att åka till första lektionen, så jag och mamma åkte och fixade ut min medicin och lite sånt.
Sedan blev det skolan, där hade vi estetiskverksamhet.
Vi skulle göra visitkort i Photoshop, men vad tror ni händer?
Jo, photoshop börjar strejka!
Så efter att jag hade startat om 2 gånger så gick jag till Gary med datorn, men tror ni att han kan fixa det? Nej! Så under rasten så testade jag och Mari om det bara var fel på filen eller om det var programmet.
Det visade sig vara programmet så Gary letade upp Nicklas för att se om han visste vad som var fel. Men det gjorde han naturligtvis inte.
Så det blev ominstallation... Vilket innebar att jag fick sitta och flytta en massa och var utan dator halva lektionen. Riktigt tråkigt! Men jag satt och kollade ut i rummet och hade trevligt ändå.
Efter lektionen så var det dags för skol lags träning. Vi sköt lite och sprang en del. Men vi var 6st, så det var inte mycket att göra. Sedan så gick jag med Madi och Magda till Intersport där Magda skulle köpa ny klubba.
Sedan drog jag hem och åt middag och sov en liten stund innan tränignen. 20.30 var vi samlade nere i bollen där vi skulle spela träningsmatch dagen till ära.
Då Camilla inte kom så fick jag stå i mål. Kanske inte det bästa då jag ska spela ute på lördag, men det blir nog jättebra. Kändes så bra i målet ikväll att nu känns det fel att lämna över.
Men jag ska gå vidare och spela det jag är bäst på.
Vi förlorade dock med 1-0. Men det gjorde inte så mycket.
Det var en hård match och vi kämpade på. Det kom lite hastigt att vi skulle spela match så vi var inte direkt förberedda. Men, men, det var mycket roligt ändå.
Efter matchen så blev jag hemkörd av Emmie.

Och här är jag nu, halvt sovande i soffan.
Ska strax gå till duschen och sedan ska jag bädda ner mig själv i min varma säng. Det är något som jag längtar efter! Det gör ont i alla muskler jag har nu.

På lördag är det då dags för match i Bollen, kom och ner och titta 16.30!
Sedan på söndag är det då dags för Bengtzing i Helsingborg, det är något jag verkligen längtar efter... Även om det bara var typ 3-4 veckor sen sist.

Men nu ska jag dra mig... Natti natti!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Jennie

BARA 3-4 veckor... Det känns som evigheter!

Speciellt när vissa inte kan träffa henne på evigheter ;/

2008-10-03 @ 07:20:10
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Emma

Naaaaw <3<3<3

2008-10-03 @ 08:12:19
URL: http://stalismalis.blogg.se/
Postat av: Eva-Marie

Hej Emma! Har du kollat på något mer på hoppningen? Som det ser ut nu kommer Simon, Erika & jag. Men berätta hur du gör när du bestämt dig, du som vet vilka platser som är okej!!! Du får gärna hälsa till Linda från Simon på söndag!!! Ha det jättekul!!! Kram E-M

2008-10-03 @ 12:28:13
URL: http://evamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0