Tidig kväll med Emma!

Det minns jag att jag gjorde ett radioprogram som hette på högstadiet. Men nu gäller detta inlägget inte alls det där programmet.
Utan det menas att jag ska sova TIDIGT!
Vet ni hur kul det är att ... eller nej juste, det ska jag inte ta här.
Ja, igår efterlyste jag en Melodifestivalscen, men någon sådan har jag ännu inte sett röken av. Tyvärr! Men jag är vid gott hopp! För det är ju bara 4 månader kvar till mello börjar och har nackspärren inte försvunnit till dess så får jag väl helt enkelt lov att rusa upp på scenen och ramla själv.
Hoppas bara att denna scenen fungerar lika bra som förra årets!
Liksom, när det inte ens hjälper med en special nackmassage så är det allvarligt. Ni som känner mig vet ju då att jag inte gnäller i onödan, så detta är verkligen jobbigt!
Bara det går över till på torsdag så får det väl vara.
Imorgon är det prov i mediekunskap, tjena typ!
Men det ska la gå lika bra som allt annat jag gör, liksom med rätt inställning går allt bra. Så det är den jag kör på... Ja, förutom allt det här så leker livet!

Sedan jag kom hem så har jag fotat en massa och ja, mina rosor får leka fotomodeller ofta! Blev ganska nöjd med en del bilder faktiskt.
Så några kommer upp här...

   

Några av mina favoriter!

Hoppas att folk har det bra i landet (och utlandet)!
Kärlek
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0