Syster besök!

Ja, idag fick jag besök av min syster.
Hon följde med mig hem efter skolan, för att hör och häpna, lära sig bugga... Ja asså dansen då. Men hey, tror hon jag kommer ihåg eller?
Det är lite hemskt att jag inte minns, jag menar så som jag kastades omkring på lektionen i skolan. Jaja, farten i fötterna har jag i alla fall!
Men att lära ut till Lina gick väl inte så jättebra.
Hoppas att hon klarar sig igenom nästa idrottslektion.

Innan jag träffade Lina så hade vi Engelska B. Ser väl mer hopp i detta nu.
Kanske ska satsa på ett G iaf?
Mari och jag gjorde ett jättebra slut på en historia.
Så kanske Godkänt i alla fall, ja detta kan kanske bli bra.
Nästa vecka ska jag, Mari och Madde redovisa vårat projekt.
Jag ska berätta om Melodifestivalen, svårt va? Men eftersom jag inte kan prata engelska inför hela klassen så får jag göra det nästa vecka med Mari och Madde.
Nu ska jag dock fokusera på min guda historia.
Det är inte ett dugg kul och absolut inte intressant.
Det får dock gå, jag ska ju ha lite högre betyg i det där ämnet.
Jag kommer dock att få en vacker IG varning först.
Så, nu ska jag sitta och plugga, en fredag!
Ja, inget liv har jag, så då ser det ut så här.

Puss hej leverpastej!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Jennie

MWAHAAA!! :D

Jennie kaan! Jag är ju grym på bugg ><.

Yeye, jag kan iaf grundstegen...



Pusspåer!

2008-10-27 @ 15:03:39
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0