Sova?

Ja, frågan är just nu om jag ska sova eller ej.
Tittar på (eller försöker titta på) stjärnor på is.
Det är liksom lite svårt att titta mellan alla gäspningar!
Jaja, matchen gick väl som vanligt, i andra perioden så släppte jag bara 3 bollar bakom mig. Det var många räddningar och lite stök framför målet.
Jag var ganska så förbannad på en tjej som satte klubban på fingrarna på mig. Då menar jag det bokstavligt, mina fingrar fastnade när hon slog vilt efter bollen som jag hade i högerhanden. När hon insåg att jag hade bollen så skulle hon sticka, men mina fingrar satt ju fast i bladet.
Snacka om att jag blev rädd att fingret skulle gå av (benet då inte liksom flyga av bara). Efter denna lilla upplevelse så blev det många fler räddningar.
Jag var glad och var stolt över min insats.
I tredje perioden så skulle jag och Camilla byta efter 10 minuter så hon också fick spela lite, vilket vi gjorde. Men 4 minuter senare fick jag komma tillbaka in i målet då Camilla inte mådde bra. Så det var bara att glida in på ett frislag.
Ja, mycket mer hände inte.
Jag spelade som vanligt bäst i andra och det gjorde hela laget.
Nu är jag måttligt trött och ska strax sova.
Hoppas att alla har haft en lika bra dag som jag!
Puss & Hej!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0