Snart träning...

Ja, det ska bli skönt!
Även om jag inte är helt frisk än så längtar jag.
Det är fruktansvärt när jag inte får träna, även om jag vet att det är farligt att träna när man är sjuk så vill jag så gärna. Jag måste röra på mig för att inte gräva ner mig.
Jag tänker inte låta det bli som för 2 år sedan, det känns faktiskt fantastiskt att det gått så lång tid. Det känns på ett sätt som om det var igår jag gick ur dvalan och kom upp till toppen igen. Men det var 1½ år sedan.
Ja, tiden går fort när man har roligt!
Nu är det då träningen igen, hoppas jag får träna målvakt idag.
Jaja, ha det bra alla!
Kärlek till alla söta som finns på denna jord!
//Emma

Btw, Tobbe ska få Tobbe jr under Mello!

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://sabinadurebrandt.blogg.se/2008/october/80-tal-sa-ser-jag-ut.html#comment



hahaha

2008-10-16 @ 20:13:07
Postat av: Mika

HAHAHAHAHAHAHHAHAHA, TOBBE KOMMER BLI ASLYCKLIG! HAHAHAHHAHAHAHAHAH!

2008-10-16 @ 20:45:25
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0