Ont det gör ont!

Ja, då jag fortfarande inte har fått tag i någon Melodifestival scen från 2008 så har jag beslutat mig för att testa något annat.
Jag har fått sova nästan hela natten men har vaknat några gånger när jag flyttat  mig. Jaja, det går ändå!
Om några timmar ska jag till skolan, efter att jag först fixat min nacke. För nu måste detta bort! Jag kanske dör annars (inte bokstavligt då!).
Nu ska jag ta reda på vad vi gör på matten, så jag kan göra det jag också. Men ja, jag vet ju hur vissa är så jag lär väl inte få veta ett skit som vanligt.

Ja detta får vara mitt godmorgon inlägg...
//Emma



Alltid, alltid att jag
Kommer vaka över dig genom mörkret jag leder dig
Jag finns i varje steg du tar så
Du behöver aldrig mer vara rädd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0