Noblepriset i Melodifestivalkunskap...

Ja, det är nog ett pris som skulle gå till typ Björn Kjellman.
Men idag gick det till mig, på låtsas i alla fall.
Jag önskar att det fanns ett pris för mig också...
Det hade varit lite roligt faktiskt, visst man kan ju vinna på vinst varje gång, eller typ en nalle på ett lotteri. Men vet ni vad? Det är skillnad på det och riktiga priser!
För tillfället sitter jag i soffan och halvsover, för er som undrar alltså.
Medicinen ska snart tas och sedan blir det nog kudden nästa.
Eller ja, klockan är nu 18.30, så det får väl vänta ett tag till.
Förresten, idag gjorde mamma värsta kapet!
Jag har länge varit i behov av 1 handväska och när mamma kom hem från hjärtehjälpen hade hon 2 st väskor med sig till mig! Fett nice var det...
Ja asså dom kostade bara 25 spänn styck så, därför hon kunde ge mig dom. Nu ska jag faktikst ta och dra mig här ifrån. Först ska jag dock läsa Mikas blogg.

Så, nu Hejhopp!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0