Nära döden upplevelse och STOP MOTION!

Igår kväll efter träningen så skulle jag cykla hem (som vanligt).
När jag skulle cykla över sista vägen i rondellen så kommer det en bil. Men eftersom jag redan var ute i rondellen så tänkte jag att jag inte alls behövde stanna, för det skulle ju hon göra.
Men tror ni att hon gör det?
I Helvete heller! Hon gasar genom rondellen och när hon ser att jag är mitt ute så tvärnitar hon, precis som jag gör! Som tur var så lyckades vi undvika varrandra, men några cm.
Hennes lykta var vid mitt fram hjul, fy fan vad jag fick damp på henne!

Träningen var i alla fall kul, jag spelade visserligen ute och det är ju något fel plats, men ja, det fick gå. Jag fick en del konditions träning.

Idag så har vi lekt med stop motion filmen, Tobbe gör ett bra jobb och är riktigt bra i filmen (han står stilla på samma plats hela tiden och vänder sig om en gång och säger "Hej!".
Madde, jag och Josse har tryckt, flyttat och flyttat kameror...
Efter lunch så ritade vi vackra gudar typ.



Och nu flera timmar senare så sitter jag i soffan och är nöjd med att ha tvättat en massa, städat rummet och typ gjort en massa fler bra saker!
Också har jag skänkt värmande tankar åt de 3 hjältarna som sitter utanför globen och så ska göra hela natten... Ni är verkligen toppen bäst!
Nu ska jag strax göra mat och sedan så ska jag ikväll iväg och träna.

Ha't bra't, ses snart!
//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0