Lyckan är total...

... När det är MELODIFESTIVAL!

Ja, så är det!
Vet ni hur taggad jag är just nu?
Näe, det är klart ni inte kan göra... Eller jo, vissa kan ju faktiskt det!
För dom känner exakt likadant, vi är ju då ett visst folkslag som kan känna exakt likadant inför denna tävling! Speciellt om den ska upplevas tillsammans.

Det känns som att jag är rätt så bra på att förklara hur jag känner, eller?
Det blev ju då klart med platser och allt till globen strax efter 9 imorse. Några timmar senare så fixades ytteligare 2 biljetter, denna gången till deltävlingen i Leksand.
Jag och Anna-Karin ska nämligen utföra något som måste bli lite utav en bragd. För innan vi ska sitta på plats i Leksand ska vi ta oss från Oxberg till Mora på skidor.
Ja, vi ska alltså åka tjejvasan!

Vi har ju alltså fått en riktigt rolig sak att se fram emot efter målgången!
Bra platser fick vi också, eller hur var det? Vi kunde ju inte få två platser bredvid varrandra (enligt människan på leksands turistbyrå!)

Jaja, nu ska jag se vidare på Idol och fixa lite här på datorn!

//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0