Linda Bengtzing hjälp sökes!

Hjälp sökes!
Någon som kan tänka sig att fälla mig så min nackspärr försvinner?
Liksom, under mello så hade fröken Bengtzing nackspärr, hon föll och nackspärren försvann! Nu söker jag någon som har en mello scen som kan utlånas för ramling?
Det känns som en akut grej just nu!
Så snälla, har ni en scen RING MIG! (Eller kommentera)

Nu ska jag se klart färjan, sedan ska jag se Cityakuten och sen SOVA! Om det nu går bra... Jaja, hoppas att ni alla har det lite bättre än vad jag har det!

Kärlek till alla!
//Emma


Kommentarer
Postat av: Mika

ASG, du är så jävla skön emma!!!



tyvärr äger jag inte nån melloscen... ska vi ringa björkman?! ;D



Puss!

2008-10-20 @ 21:16:20
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/
Postat av: Emma

Fan också, du får gärna ringa Björkman ;D



Puss <3

2008-10-20 @ 21:57:09
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0