Kan du se - Linda Bengtzing

Hittade just ett väldigt roligt blogginlägg...

Och när hon börjar så kommer det upp en ruta där det står:

Kan du se
Linda Bengtzing.

Jag vart ju då väldigt brydd och sneglade på min syster för att se om hon tyckte det var något konstigt med det.
Men icke.
Jag säger efter en stund:

Är ju klart jag kan se henne och hade jag inte gjort det så hade jag nog inte sett den där textrutan heller!!

Behöver jag säga att min syster Sara håller på att dö???
Var ju så att låten hon sjöng heter Kan du se.
Och jag trodde att det stog Kan du se Linda Bengtzing!!!


Ni tror inte att jag höll på att dö? Bokstavligt talat!

Hittade inlägget här
Det var lite skojsat!

Snart är det dags för match!
Ska åka med Magda tror jag...
Hoppas att ni alla får en bra kväll.

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0