I skolan, sjuk...

Ja, man får göra uppoffringar!
Idag har vi bara en lektion, Svenska B, då vår mattelärare inte är i skolan.
Har ju visserligen lektion nu, men ja, jag råkade visst hamna här.
Har kommit en bit med analyserna av novellerna som vi analyserar nu.
Jag har en fruktansvärd huvudvärk, men är så illa tvungen att sitta här, för i svenskan hinner man inte med att missa en lektion, för då hamnar man efter direkt.
Vi  fick dock förlänging till provet, 1 vecka till, skönt det!

Om ni undrar varför jag inte bloggat så mycket så är det för att vi inte har haft något internet hemma. Det är drygt som fan! Man missar en del ju, men det tar man igen...
Om bara några timmar så presenteras mello bidragen för 2009, eller ja 28/32 (som jag skrev tidigare) så då ska jag sitta i soffan med datorn och kolla.

Vet ni hur mycket man kan längta efter något och veta att när det är dags kommer det bli så kul att ja, jag vet inte vad! Melodifestivalen 2009 kommer slå ALLT!
Så är det bara!

Nu ska jag skriva vidare på mina analyser, det är 3st som ska skrivas klart. Sedan är det dags för att skriva om en berättelse om Zeus med Mari och Madde.
Det kan ju bli ganska intressant, vi får se hur detta blir i slutet.

Ha en bra dag!
//Emma

Btw, åter igen, Grattis Mika!

Kommentarer
Postat av: Mari

Hur förenklar man TESTIKLAR? asg

2008-10-14 @ 14:29:18
URL: http://smurfmurf.blogg.se/
Postat av: Emma

MAri, du vet att detta är en offentlig blogg x)

Haha... Men du har rätt, det är ett problem!

2008-10-14 @ 14:33:40
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0