Hoppas man tillräckligt?

Så kanske att det blir som man vill.
Eller jag vet inte, vad vill jag?
Jag tror jag vill, för detta hade varit fantastiskt!

"Karlsson vill inte säga vilka låtar som tillhör vilka artister men påstår sig sitta inne med förhandsinformation om årets deltagare.

- Lasse Stefanz kom med. Jennifer Brown, Sara Dawn Finer, Måns Zelmerlöw, Amy Diamond, Molly Sandén, Caroline af Ugglas, Maja Gullstrand. Sen vet jag inte om hon ska vara med, men Linda Bengtzing sjöng ju på demotejpet. Det var några ur högen, säger han."

Detta är hämtat ur en artikel på DN...
Ja som sagt, hoppas kan man ju alltid göra.
Jag blir glad hur det än blir, för många bra artister är det ju också...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja... Äntligen en riktigt bra sångerska...

Molly Sanden... :D

2008-10-14 @ 21:31:07
Postat av: Emma

Ja, asså den kanske inte jag direkt tänkte på...

Men hon är bra hon med!

2008-10-15 @ 10:17:20
URL: http://stalismalis.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas verkligen att hon kommer med :D!

2008-10-15 @ 14:58:12
URL: http://fliiickanmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0