Godmorgon Godmorgon!

Ja, nu var det morgon igen.
Som vanligt vaknade jag tidigt, vid 8!

Igår var en trevlig och intressant dag.
Var snabbt ut till Toarp också innan pappa fick köra in mig till Tomelilla för att jag där skulle åka vidare med Madi med fam. till Höllviken.
Där var det matchdags mot just Höllviken.
Vi spelade stundtals riktigt dåligt!
Men i sista så lyckades Emmie göra ett mål!
Golvet i hallen var hemskt, det fanns inget gild och benen tog slut helt.
Men jag lyckades göra några viktiga räddningar.
Dessutom var Höllvikens tjejer otroliga på att slå på fingrarna.
Jaja, jag har lagt matchen bakom mig och ser nu frammåt!

Idag kommer A-K ÄNTLIGEN!
Vi ska köra och hämta henne på Sturup vid 4.
Men först ska vi ut till toarp och packa.
Så puss hej!
//Emma

Kommentarer
Postat av: A-K

Nuska jag strax fara till Bollnäs å hoppa på tåget..:P Lite nervös men de ska nog fixa sig. HAHA Alla som läser de här, håll tummarna för mej mellan 3 och 4 för då är jag i luften.

Längar sjukt mkt efter att få träffa dej! Pussar å massor av kramar

2008-10-26 @ 09:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0