Godmorgon!

Godmorgon alla glada!
Här sitter jag i pappas lägnhet och gör inte ett skit.
Eller jo, jag tankar lite Linda saker och sånt, det är ju ganska så viktigt.
Är på väg att bli ännu sjukare, om det nu är möjligt.
Om ett tag ska jag ta och äta lite frukost, sedan blir det sängen igen.
Ska idag försöka kolla över lite material till ett kommande projekt.
Måste ju ta chansen då Lina och jag inte har samma saker.
Det är tur att ingen ser mig nu, för då skulle stackarna dö av skratt. Ni förstår, raktframför mig står det en dator och till höger står det en bärbar. Samtidigt tittar jag på tv.
Detta är riktigt rörigt nu! Ska nog ta och stänga en dator snart, lägga mig i sängen och lägga i SM filmen i dvdn. Så kan jag ligga och sakna Jennie lite.
Ska nog se Mariestads filmen också och sakna mina "små systrar"
Jaja... Detta får vara allt för nu.
Ha't bra't , ses snart!
//Emma

Kommentarer
Postat av: Annika

den där lilla människan e en så himla fuskis nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja vill oxå dit, fastän ja aldrig har varit där. Ja vill till solen!!!

2008-10-13 @ 14:53:32
URL: http://sannafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0