God lördags morgon!

Ny term, god lördags morgon...
Eller ja, det är kanske är förmiddag eller nått sånt vid det här laget.
Ni vet, jag är helt fruktansvärt trött och sjuk.
Men det är ganska svårt att sova när man har 3st som packar grejer sammtidigt. Jag försökte att sova så länge som möjligt, vilket blev till 10.
Än så länge har jag hunnit äta frukost och satt mig på golvet i vardagsrummet.
Lyssnar på lite små intressanta samtal just nu.
Jaja, ska inte störa er mer nu.
Men jag kikar nog in och skriver något mer snart!
Det brukar ju komma något när jag kikat in på Aftonbladet och Expressen.

Ha det bra läsare!
//Emma


Kommentarer
Postat av: Jennie

Krya på dig söt ! <3

Kämpa på!

2008-10-11 @ 15:20:31
URL: http://jennie95.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0