Frustrerande!

Jag är fortfarande sjuk!
Detta stör mig något ENORMT!
Förstår ni hur mycket jag missar i skolan?
Man måste vara på Niclas lektioner för att förstå uppgifterna.
Det är verkligen helt hemskt, att missa.
Jag har nämligen missat 3 i rad nu, och vet inte om jag kan ta igen detta.
Men det ska nog gå tillslut. Idag ska jag jobba med lite saker jag vet att jag inte har lämnat in än. Bland annat ska jag göra en pocket bok framsida... Vi får se hur den blir.
Det är i alla fall till boken Döden är en schlager.
Om ni inte har läst den schlagernördar, så har ni verkligen missat något!
Mer än detta då? Jo jag har ju mina gudar som jag ska rita, scana och sedan lägga in till mitt vackra dvd omslag. Detta är det tråkigaste jag ska göra.
Det som är bra med dessa sakerna är att jag kan ligga i sängen och göra det. Annars hade det inte fungerat. Min hjärna och jag jobbar inte så bra ihop just nu nämligen.
Nu får det bli stopp här så ser vi om jag kikar in om ett tag igen.

Puss så länge!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0