Flyttat!

Okej, nu har jag då oficiellt flyttat.
Min säng och de flesta av mina saker är här nu.
Hela helgen och halva förra veckan var jag sjuk, och jag är det ännu.
Men idag blir det till att åka till skolan på eftermiddagen för att ha Svenska B.
Nu hade jag tänkt då att jag ska lägga upp lite bilder på mitt fina nya LILLA rum, för litet, det är just vad det är! Det är så litet att jag knapt får plats. Eller kanske inte riktigt, men litet är det!

     





Så ja, det är typ hela mitt lilla rum...
Att jag älskar schlager är det väl ingen som ser?

Idag 16.30 släpps 28/32 melodifestival bidrag!
Fatta, nu börjar det på riktigt, ÄNTLIGEN!

Ha det bra alla!

//Emma

Kommentarer
Postat av: Milla

Emma jag saknar dig sjukt mkt

2008-10-14 @ 13:23:28
Postat av: Emma

Milla: Jag sgkanar dig med! <3 <3

2008-10-14 @ 15:11:22
URL: http://stalismalis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0