Filmen klar!

Nu är filmen klar och vi har inget att göra!
Vill ni veta en sak som är hemsk? Jag har NACKSPÄRR!
Det gör så fruktansvärt ont i min nacke, kan inte röra mig åt vänster och det blir värre hela tiden! För tillfället vill jag bara åka hem , men det går inte för jag har prov i eftermiddag.
Men men, nu ska jag sluta klaga... Det är bara att dra åt halsduken lite till och ta det lugnt... Eller ja, nu så har vi ju "rast" med tanke på att vi är klara.
Problemet just nu är bara att vi ska fota efter lunchen och jag kan inte röra mig typ, det kommer aldrig att  gå det här! Jaja, nu kämpar vi på här.
Jaja, nu ska jag hitta på något här...
Puss och kram!
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0