Biverkningar!

Det är verkligen det värsta som finns!
Seriöst asså, började med medicinen igen igår.
De första dagarna är alltid värst.
Just nu är kroppen helt urtömd på medicinen, lägger jag då i lite ny medicin så blir det som ett sug efter den. Vilket gör att jag får en fruktansvärd huvudvärk.
Jag känner mig verkligen inte på topp just nu. Men hey! Jag kommer igen, som vanligt! Tog mig ner till Emily nu ikväll för att hämta ett Chuck avsnitt.
När jag kom tillbaka så la jag mig på soffan och somnade till (det är ungefär 1km till Emily, och tar 3minuter med cykeln och jag borde inte bli trött av det).
Nu sitter jag i soffan och ska strax ta och sova.
Imorgon blir det ingen skola för mig heller och det är fan sjukt!
Men jag ska ta mig tillbaka, snart.
Natti natti på er!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0